Autor : Dana Ondrejová, Kamila Římanová, Tomáš Zvoníček, Popis : Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění... Celý popis
Koupit za 463 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž
Doprava:
69 Kč
Skladem
463 Kč
Koupit za 463 Kč
Ondrejová, Dana; Římanová, Kamila; Zvoníček, Tomáš - Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž
Doprava:
36 Kč
Skladem
461 Kč
Koupit za 461 Kč
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž - Dana Ondrejová, Kamila Římanová, Tomáš Zvoníček
Doprava:
72 Kč
Skladem
455 Kč
Koupit za 455 Kč
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž
Doprava:
69 Kč
Skladem
455 Kč
Koupit za 455 Kč
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž - Dana Ondrejová, Kamila Římanová, Tomáš Zvoníček
Doprava:
49 Kč
Skladem
455 Kč
Koupit za 455 Kč
Popis
Autor : Dana Ondrejová, Kamila Římanová, Tomáš Zvoníček, Popis :
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací.
V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.
Druh sortimentu : Kniha, Název : Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž, Jazyk : Čeština, Počet stran : 172
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací.
V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.
Druh sortimentu : Kniha, Název : Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž, Jazyk : Čeština, Počet stran : 172
Parametry
Autor | Dana Ondrejová, Kamila Římanová, Tomáš Zvoníček |
Rok vydání | 2021 |
Výrobce | Wolters Kluwer |
Počet stran | 172 |