Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze... Celý popis
Koupit za 492 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž
Doprava:
45 Kč
Skladem
492 Kč
Koupit za 492 Kč
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti - Dana Ondrejová
Doprava:
29 Kč
Skladem
479 Kč
Koupit za 479 Kč
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž
Doprava:
59 Kč
Skladem
467 Kč
Koupit za 467 Kč
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž
Doprava:
72 Kč
463 Kč
Koupit za 463 Kč
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž - Dana Ondrejová
Doprava:
zdarma
535 Kč
Koupit za 535 Kč
Popis
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací. V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.
Parametry
Rok vydání | 2021 |
Nakladatelství | Wolters Kluwer |
Autor | Dana Ondrejová |
Počet stran | 172 |
Výrobce | Wolters Kluwer |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-7598-076-2 |